LANGUAGE PORTFOLIO AS A MEANS OF STUDENTS MOTIVATION FOR LEARNING A FOREIGN LANGUAGE IN THE POWER INDUSTRY AND ELECTRICAL EQUIPMENT DIRECTIONS
- 作者: Shustova J.V.1
-
隶属关系:
- Samara State Technical University
- 期: 卷 10, 编号 1 (2013)
- 页面: 223-226
- 栏目: Articles
- URL: https://vestnik-pp.samgtu.ru/1991-8569/article/view/51938
- ID: 51938
如何引用文章
全文:
详细
The article is focused on the usage of language portfolio while learning a foreign language. The language portfolio acts, on the one hand, as an assessment tool of language proficiency and, on the other hand, promotes the development of communicative competence and increases motivation of students.
全文:
ЯЗЫКОВОЙ ПОРТФЕЛЬ КАК СРЕДСТВО МОТИВАЦИИ СТУДЕНТОВ, ОБУЧАЮЩИХСЯ ПО НАПРАВЛЕНИЮ «ЭЛЕКТРОЭНЕРГЕТИКА И ЭЛЕКТРОТЕХНИКА», К ИЗУЧЕНИЮ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА×
作者简介
Julia Shustova
Samara State Technical University
Email: julia2811@list.ru
lecturer, Department of Foreign Languages. 244 Molodogvardeiskaya str., Samara, 443100
参考
- Кружкова С.И. Проблема автономии в обучении иностранному языку // Вестник Самарского государственного технического ун-та. – 2009. – № 2 (12). – С. 47-52.
- Коряковцева Н.Ф. Теория обучения иностранным языкам: продуктивные образовательные технологии: учеб. пособие для студ. лингв. фак. высш. учеб. заведений. – М.: Академия, 2010. – 192 с.