USING HOME VIDEO AND SOUND EFFECTS TO TEACH ENGLISH AND FRENCH
- 作者: Fedorova T.A.1, Frolova A.I.1
-
隶属关系:
- Samara State Technical University
- 期: 卷 10, 编号 2 (2013)
- 页面: 254-257
- 栏目: Articles
- URL: https://vestnik-pp.samgtu.ru/1991-8569/article/view/51976
- ID: 51976
如何引用文章
全文:
详细
This article will suggest a motivating way to teach English and French grammar with audio-visual techniques, with an example of a lesson on teaching English modals of speculation that express degrees of certainty and French reflexive verbs
全文:
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ДОМАШНЕГО ВИДЕО НА ЗАНЯТИЯХ ПО ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ (АНГЛИЙСКОМУ И ФРАНЦУЗСКОМУ) ПРИ ОБУЧЕНИИ ГРАММАТИКЕ×
作者简介
Tatiana Fedorova
Samara State Technical Universitysenior lecturer, State Educational Establishment of High Professional Education 244, Molodogvardeiskaya st., Samara, 443100
Alina Frolova
Samara State Technical University
Email: frolik5@yandex.ru
(PhD), associate professor, the department of foreign languages 244, Molodogvardeiskaya st., Samara, 443100
参考
- Суханова И.Ю., Филоненко Т.А.Электронныйучебникивидеотекст // Вестник Самарского государственного технического университета. Сер. Психолого-педагогические науки. – 2013. – № 1(19). – С. 190 – 192.
- Федорова Т.А., Фролова А.И. Развитие коммуникативной компетенции в рамках проектной деятельности // Вестник Самарского государственного технического университета. Сер. Психолого-педагогические науки. – 2013. – № 1(19). – С. 198 – 204.
- Барменкова О.И. Видеозанятия в системе обучения иностранной речи // Иностранные языки в школе. – 2010. – № 3. – 20 с.
- Bedjou A.Usingradioprogramsinthe EFLclassroom// English Teaching Forum № 44. – 2006. – p.28 – 31.
- Rucynski J.UsingThe Simpsons in EFL classes// English Teaching Forum № 49. – 2011. – p. 8 – 17.
补充文件
