PSYCHOLOGICAL FACTORS OF STUDENTS TRAINING PROGRESS


如何引用文章

全文:

详细

The paper presents the research results into the psychological factors of students training progress. The features of professional orientation of engineering and teaching students, motives of their training activities and influence of psychological processes on students training progress are discussed in the article.

全文:

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ УЧЕБНОЙ УСПЕШНОСТИ СТУДЕНТОВ
×

作者简介

Olga Lnogradskaya

Samara State Technical University

Email: olgalnog@yandex.ru
candidate of pedagogics, associate professor, Department of Psychology and Pedagogics, Samara State Technical University. 244 Molodogvardeyskaya st., Samara, 443100

参考

  1. Смирнов А.В. Факторы успешности обучения студентов математике: дис.канд. пед. наук. - Л., 1985.
  2. Льноградская О.И. Становление профессиональной направленности студентов инженерно-педагогических специальностей // Вестник СамГТУ. Сер. Психолого-педагогические науки. - 2006. - № 47.
  3. Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. - М.: Просвещение, 1990. - 203 с.

补充文件

附件文件
动作
1. JATS XML

版权所有 © Lnogradskaya O.I., 2012

Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名 4.0国际许可协议的许可