SOCIAL AND AESTHETIC VALUE OF PHILOSOPHICAL DIDACTICS


如何引用文章

全文:

详细

In the article the didactic problem of social and technical life from philosophical and esthetic positions is investigated. Didactic and aesthetic mission of social philosophy is considered. Methodological, axiological and didactic and aesthetic function ofphilosophy and social philosophy are presented.

全文:

СОЦИАЛЬНО-ЭСТЕТИЧЕСКАЯ ЦЕННОСТЬ ФИЛОСОФСКОЙ ДИДАКТИКИ
×

作者简介

Anatoly Stepanov

Samara State Technical University

Email: stepanov-54@mail.rupasshound
candidate of philosophy, associate professor, Department of philosophy, Samara State Technical University. 244 Molodogvardeiskaya str., Samara, 443100

参考

  1. Геворкян Е.Н. Подготовка педагогических кадров в современной России: социально-философский анализ / Вестник Московского городского педагогического университета. Серия «Философские науки». 2012. № 1 (5). М.: МГПУ, 2012. - С. 107.
  2. Горячев М.М. Проблемы создания «Новой школы» в России в пореформенный период и в настоящее время / Вестник Самарского государственного университета. Гуманитарная серия. 2011. № 37 (88). Самара: СамГУ, 2011. - С. 142.
  3. Чернышевский Н.Г. Избранные философские сочинения / Под общей редакцией М.М. Григорьяна. Л.: Государственное изд-во политической литературы, 1950. Т. 1. - С. 59.
  4. Ягудина Л.Р. О некоторых институтах гарантии качества образования в России // Известия высших учебных заведений. Поволжский регион. Гуманитарные науки. 2012. № 2. Пенза: ПГУ 2012. - С. 104.

补充文件

附件文件
动作
1. JATS XML

版权所有 © Stepanov A.N., 2012

Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名 4.0国际许可协议的许可

##common.cookie##