CRITERION-REFERENCED TESTING AS A DIDACTIC TOOL FOR LEARNING INDIVIDUALIZATION: THEORY WITHIN AN EDUCATIONAL PRACTICE CONTEXT


如何引用文章

全文:

详细

The paper presents an algorithm for developing criterion-referenced tests aimed at learning individualization. It also specifies the field for applying these tests to the learning process to achieve remedial and optimizing individualization.

作者简介

Natalia Malova

Samara State Technical University

Email: natvm@rambler.ru
(PhD), Associate Professor, Dept. Foreign Languages. 244, Molodogvardeiskaya Str., Samara, 443100

参考

  1. Кабанова Т.А., Новиков В.А. Тестирование в современном образовании: Учеб. пособие для вузов. - М.: Высш. шк., 2010. - 381 с.
  2. Малова Н.В. Английский язык. 1-й год обучения: критериально-ориентированные тесты учебных достижений. - Самара: ПГСГА, 2010. - 84 с.
  3. Малова Н.В. Английский язык. 2-й год обучения: критериально-ориентированные тесты учебных достижений. - Самара: ПГСГА, 2010. - 86 с.
  4. Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: изучение, преподавание, оценка. Департамент по языковой политике, Страсбург / МГЛУ, 2003. http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf

补充文件

附件文件
动作
1. JATS XML

版权所有 © Malova N.V., 2014

Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名 4.0国际许可协议的许可