CRITERION-REFERENCED TESTING AS A DIDACTIC TOOL FOR LEARNING INDIVIDUALIZATION: THEORY WITHIN AN EDUCATIONAL PRACTICE CONTEXT
- 作者: Malova N.V.1
-
隶属关系:
- Samara State Technical University
- 期: 卷 11, 编号 1 (2014)
- 页面: 89-95
- 栏目: Articles
- URL: https://vestnik-pp.samgtu.ru/1991-8569/article/view/51874
- ID: 51874
如何引用文章
全文:
详细
The paper presents an algorithm for developing criterion-referenced tests aimed at learning individualization. It also specifies the field for applying these tests to the learning process to achieve remedial and optimizing individualization.
作者简介
Natalia Malova
Samara State Technical University
Email: natvm@rambler.ru
(PhD), Associate Professor, Dept. Foreign Languages. 244, Molodogvardeiskaya Str., Samara, 443100
参考
- Кабанова Т.А., Новиков В.А. Тестирование в современном образовании: Учеб. пособие для вузов. - М.: Высш. шк., 2010. - 381 с.
- Малова Н.В. Английский язык. 1-й год обучения: критериально-ориентированные тесты учебных достижений. - Самара: ПГСГА, 2010. - 84 с.
- Малова Н.В. Английский язык. 2-й год обучения: критериально-ориентированные тесты учебных достижений. - Самара: ПГСГА, 2010. - 86 с.
- Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: изучение, преподавание, оценка. Департамент по языковой политике, Страсбург / МГЛУ, 2003. http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
补充文件
