Psychological peculiarities of the effectivenessof educational activity of studentsthe independent activity


如何引用文章

全文:

详细

The article considers the individual psychological characteristics of students, affecting the efficiency of training
activities. Defined structural components associated with the success of the training. Given conclusions and
practical recommendations on forming qualities of the personality of the student, conducive to effective
learning activities.

作者简介

Yuriy Lysenko

Samara branch of the Russian state humanitarian University

Email: srggu@mail.ru
(канд. психол. н., доцент), каф. экономико-управленческих и правовых дисциплин; Российский государственный гуманитарный университет, филиал в г. Самаре; Samara branch of the Russian state humanitarian University

参考

  1. Авдулова Т.П. Психология менеджмента: учеб. пособие для вузов. - М.: Академия, 2003. - 256 с.
  2. Агеев В.С. Межгрупповое взаимодействие: социально-психологические проблемы. - М: Инфра, 2006. - 339 с.
  3. Батаршев А.В. Многофакторный личностный опросник Р. Кеттелла. Серия «Психологическая диагностика». - М.: Сфера, 2005. - 72 с.
  4. Коновалова М.Д. Методы психологических исследований: учебное пособие. - Саратов: Наука, 2009. - 127 с.

补充文件

附件文件
动作
1. JATS XML

版权所有 © Lysenko Y.N., 2012

Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名 4.0国际许可协议的许可