Remote training from the point of view of the system approach


如何引用文章

全文:

详细

In the present article the possibility of application of methodology of the system approach to the analysis of systems of remote training is considered. The basic components of the system of remote training and their interrelation are defined.

作者简介

Margarita Gorshenina

Syzran Department of Samara State Technical University

Email: kaf.piuss@yandex.ru
(к.п.н.), доцент, зав. кафедрой педагогики и управления социальными системами; Самарский государственный технический университет, филиал в г. Сызрани; Syzran Department of Samara State Technical University

Elena Firsova

Syzran Department of Samara State Technical University

Email: kaf.piuss@yandex.ru
преподаватель кафедры общеэкономических дисциплин; Самарский государственный технический университет, филиал в г. Сызрани; Syzran Department of Samara State Technical University

参考

  1. Гершунский Б.С. Философия образования. - М.: Моск. психолого-социальный ин-т; Флинта, 1998. - 432 с.
  2. Горшенина М.В. Теоретико-методологические основы управления качеством подготовки специалистов в техническом вузе. - Самара: СамГТУ, 2009. - 112 с. 3. Швырёв В.С. Философия и стратегия образования // Вопросы философии. - 1995. - № 11. - С. 4-6.
  3. Швырёв В.С. Философия и стратегия образования // Вопросы философии. - 1995. - № 11. - С. 4-6.

补充文件

附件文件
动作
1. JATS XML

版权所有 © Gorshenina M.V., Firsova E.J., 2011

Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名 4.0国际许可协议的许可

##common.cookie##