EDUCATIONAL PRACTICE OF MASTERS OF ECONOMY AS A FORM OF PREPARATION TO TEACHING


Cite item

Full Text

Abstract

HE ARTICLE CONSIDERS THE IMPORTANCE OF INDEPENDENT WORK OF UNDERGRADUATES IN THE PROCESS OF TEACHING PRACTICE AND THE NEED TO PROVIDE TIMELY ASSISTANCE TO QUALIFIED SUPERVISOR, BOTH IN ORGANIZATION AND IN THE CONDUCT OF TEACHING PRACTICE.

About the authors

Nelia A. Yarigina

Tolyattinsky State University

Email: yar13@rambler.ru
PhD, associate professor of «Accounting and Audit». 14, Belarusian str., Togliatti, 445667

References

  1. Коростелев А.А., Ярыгин А.Н., Ярыгина Н.А. Влияние системы повышения квалификации на развитие ключевых компетенций специалистов // Вiсник Черкаського Унiверситету. Серiя: Педагогiчнi науки. - 2009. - № 163. - С. 20-26.
  2. Ярыгина Н.А. Вопросы экономического анализа деятельности вуза // РИСК: Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. - 2011. - № 1. - С. 633-638.
  3. Ярыгина Н.А. Повышение эффективности подготовки магистрантов экономических направлений // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. - 2012. - № 4 (22). - С. 453-457.

Supplementary files

Supplementary Files
Action
1. JATS XML

Copyright (c) 2014 Yarigina N.A.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This website uses cookies

You consent to our cookies if you continue to use our website.

About Cookies