JUNIOR COURSE STUDENT SOCIAL COMPETENCE FORMATION IN THE PROCESS OF CURATOR ACTIVITY


如何引用文章

全文:

详细

In the article the objectives, tasks, content and methods of junior courses students’ social competence formation and developmentduringoff-hour curator activity are considered. The content and structure of an authentic optional course “My profession and me” as well as the method of mastering the course by the students during their off-schedule time are presented.

全文:

ФОРМИРОВАНИЕ СОЦИАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ У СТУДЕНТОВ МЛАДШИХ КУРСОВ В ПРОЦЕССЕ КУРАТОРСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
×

作者简介

Elena Сhekanushkina

Samara State Technical University

Email: elenacheka@mail.ru
Candidate of Pedagogical Sciences, «Physical culture and sports» Department Senior Teacher 244,Molodogvardeiskaya st., Samara, 443100

Natalya Baylina

Samara State Technical University

Applicant. 244,Molodogvardeiskaya st., Samara, 443100

参考

  1. Вербицкий А.А.Педагогические технологии контекстного обучения: Науч.-метод. пособие. Вып. 1.2-е изд. – М.: РИЦ МГГУ им. М.А. Шолохова, 2011. –52 с.
  2. Зеер Э.,Сыманюк Э.Компетентностный подход к модернизации профессионального образования // Высшее образование в России. –2005. –№ 4. – С. 23 – 30.
  3. Худяков В.Н., Семушина Е.И., Симбирякова Ф.Д.Роль интеграции учебной и внеучебной деятельности в профессиональном воспитании студентов // Вопросы современной науки и практики. – Тамбов: Изд-во ТГТУ, 2010. – Вып. 10 – 12(31). – С. 160.
  4. Harrold R. Curricular and Extra-curricular Work // The Bulletin, March. – 2002

补充文件

附件文件
动作
1. JATS XML

版权所有 © Сhekanushkina E.N., Baylina N.S., 2013

Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名 4.0国际许可协议的许可